úttalan utakon

Gyalogösvény

Gyalogösvény

Barangolás

Telkitől Nagykovácsiig

2019. március 14. - gyalogösvény

Telki Újfalu buszmegállótól a zöld négyzet vezetett föl a hegy felé, ez a rész egy viszonylag új, kertvárosias lakónegyede Telkinek. A községet elhagyva, hamar egy mezőre értem...

dsc_0005.JPG

...aminek a felső sarkától indul egy tanösvény, méghozzá a 3 km hosszú Öreg Tölgy Erdei Tanösvény. 

dsc_0006.JPG

Ugyanitt már szépen virágzik a Tavaszi hérics.

p1010015.JPG

Én ezt most nem jártam körbe, hanem hamar jelzetlen útra tértem és így haladtam - néha úttalan utakon  - Nagykovácsiig.

dsc_0024_1_1.jpg

dsc_0014_1.JPG

 Itt-ott vadak riadtak fel, távol a sűrűben muflon alakja rajzolódott ki.dsc_0038.JPG

dsc_0064.JPG

dsc_0071_1k.jpg

 A Nap kezdett nyugovóra térni, aminek fényében - a fák szinte izzottak...dsc_0107.JPG

...a kökörcsinek pedig még fürödtek benne egy utolsót.

Az ég pedig kezdett egyre szebb színekben pompázni. 

Mígnem besötétedett, és a Hold vette át a műszakot...

dsc_0129.JPG

Jó pihenést kívánok! Viszlát!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gyalogosveny.blog.hu/api/trackback/id/tr7114685468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása